04 februari 2016

Think Pink - Chocolate Bon Bon

Gårdagens smink. Jag kom hem så himla sent igår kväll att jag bara sminkade av mig och gick och lade mig på direkten. 

Hur som helst så testade jag två av mina nya paletter på morgonen innan. Chocolate Bon Bon från Too Faced och Think Pink från BH Cosmtics.




Bas för skuggorna: Urban Decay Eyeshadow Primer Potion samt Eyeshadow Stick Spotlight från Viva la Diva.
Highlight: Divinity från Too Faced Chocolate Bon Bon palett.
Längs brynbenet ovan globen: Mocha från samma palett som ovan.
Inre vrån: Cinnabar Rose från BH Cosmetics Think Pink palett.
Yttre vrån: Gunmetal från Think Pink paletten.
Inre vrån: Rosa skugga från Microshadow Trio flash sparkling från Make Up Store.
Consealer: under ögat Mineralize Consealer NC 20 från MAC.
Eyeliner: Fluidline Blacktrack från MAC.
Mascara: The Rocket från Maybelline.
Kajal: Gel Liner Black från Maybelline.
Bryn: Aqua Brow 30 från Make Up For Ever.




Primer: New Nude Magique Blur Cream från Loreal.
Bas: Sheer Glow Foundation Mont Blanc från Nars.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Bronser: Too Faced Milk Chocolate Soleil Light/Medium.
Highlight: Wet nWild Fergie Center Stage Collection Rosé Champagne.
Rouge: Shimmer Dynasti från Make Up Store.




Läppenna: Currant från MAC.
Läppstift: Slimstick matte 401.



De va de hele!

Inga kommentarer:

The VIP Exclusive Palette - Arttitude Cosmetics

Idag skulle jag iväg och fixa ett nytt pass. Så jag passade på att filma min Throwback Thursday. Har använt Arttitude Cosmetics VIP Exclusiv...