20 december 2015

Mandalay Ruby & Rocky Ruby

Detta har suttit på mina naglar de senaste tre dagarna, lite julbling. Samma röda och samma glitter som i mitt senaste nagelinlägg. Jag gillar den här röda färgen skarpt och glittret är ju bara en extra bonus. Nästan så att jag är sugen att ta och måla med den en gång till. nu när jag har tagit bort det. Har hållit på i köket hela dagen, händerna i vatten och diverse degar, lussebullar och diverse så det hade flagat sig ordentligt. Hade tänkt måla naglarna nu innan jag lägger mig, så vi får se om jag kör samma en gång till. Eller kanske sparar mig till julafton... tja för målar jag ikväll. så sitter inte det till julafton utan då är det dags att göra om allt igen. Vi får se vad det blir.









Hur som helst så är det här Mandalay Ruby från Orly och 874 Rocky Ruby från Isadora. Det från Orly är gammalt och IsaDora´s är från deras nuvarande julkollektion.





Inga kommentarer:

Juvia's Place

Fick bli en blå look i morse. Jag har filmat den för kanalen. Tänkte att jag skulle starta en serie på kanalen där jag gör monocromatiska lo...