10 juni 2015

Peacock

Har varit ledig ett par dagar, skolavslutning har det varit. Min mellantjej har gått ut nian, sminkning till bal har det blivit. Igår gick den stora festen av stapeln. Idag var det avslutning på skolgården, och inte ett öga var torrt. Stolt mamma kunde lyssna till dottern som sjöng solo ackompanjerad av farfar som är en hejare på piano.  Jag var så stolt så att jag höll på att spricka, sååå duktig hon var på att sjunga!

Nåväl... inga sminkbilder för mig de senaste dagarna, men har några bilder på dottern som jag lägger upp strax...  Detta är bilder från i måndags, då det var jobbardag.




Bas för skuggorna: Eyefix från Face samt Sephora Jumbo Liner 12HR wear 11 Turquoise.
Highlight: m/s Vanilla från Make Up Store.
I globlinjen: m/s Beaver från Make Up Store.
Inre vrån: Peacock från Taylor Made Minerals.
Yttre vrån: Contrast från MAC.
Dutt i inre vrån: blå skugga från E.l.f Eye Transformer.
Eyeliner: Super Liner Extra Black Gloss från Loreal, med Heavy Metall Glitter Eyeliner Spandex från Urban Decay ovanpå.
Kajal: Gel Liner Black från Maybelline.
Mascara: False Lash Wings Intenza från Loreal.




Bas: FitMe 105 Natural Ivory från Maybelline.
Puder: Perfect Loose Powder från Isadora.
Bronser: Sol De Rio Bronzing Powder från Sephora.
Highlight: E.l.f  Blush Gotta Glow.
Rouge: Stay Real Blush Fever Pink 06 från Nivea.



Läppenna: 179 från Black Onyx.
Läppstift: Causse 11 Fuchsia & Fiery från Loreal.




De va de hele!

Sminka lugnt!

Inga kommentarer:

Fêtes de Provence Palette - Nomad Cosmetics

Jobbardag idag, trots röd dag. Jag tog fram en av mina paletter från Nomad Cosmetics. Jobbade stängning så kom hem sent. I morgon ska jag fa...