14 februari 2015

Turkos lördag

Länge sedan jag gjorde nåt turkost... detta blev inte helt bra, men what the heck... för skarp kant mellan det turkosa och det bruna. Men ja ja... inte så att man har tid att börja om från början när man är på väg till jobbet på morgonen. Japp, jobbarlördag. Och i morgon är det jobbarsöndag :-(   Lite glitter körde jag med... det är ju ändå lördag...





Bas för skuggorna: Urban Decay Eyeshadow Primer Potion samt  Color Tatoo 24HR Turquoise Forever från Maybelline.
Highlight: ljusaste skuggan från La Palette Nude från Loreal.
I globlinjen: skugga från samma palett.
Mitt på locket: Shock från Taylor Made Minerals.
Yttre vrån: Peppar från Färg.
Dutt i inre vrån: Fine Glitter Dust nr 8 från Barry M.
Glitter: ovanpå den turkosa skuggan, glitter från Black Onyx.
Eyeliner: Super Liner Extra Black Gloss från Loreal.
Mascara: Volume Million Lashes So Couture från Loreal.
Kajal: Gel liner black från Maybelline.
Bryn: Aqua Brow 30 från Make Up For Ever.





Primer: New Nude Magique Blur Cream från Loreal.
Bas: Liquid Foundation Milk från Make Up Store.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Bronser: Bronze Shade Warm Glow från The Body Shop.
Highlight: Wonder Powder Sahara från Make Up Store.
Rouge: Candy Cane Pink från Loreal.



Läppenna: Color Sensational 540 Hollywodd Red från Maybelline.
Läppstift: Color Riche 135 Dahlia Insolent från Loreal.




Jaha. De va de hele... lugn och stillsam lördagkväll för mig själv, framför TVn.

Inga kommentarer:

I morse var det återigen dags att filma in veckans video till min Throwback Thursday serie på kanalen. Så det fick bli en gammal palett från...