08 oktober 2014

Brunt och turkost med Make Up Store

Brunt och turkost... Ni har sett det för här hos mig. En av mina favoritkombos när det gäller smink. Sååå snyggt ihop. Det var länge sedan jag hade det, så i morse var det dags. Naturligtvis för att matcha mina turkosa naglar... ;-)




Bas för skuggorna: Color Riche Fixing & Unifying Eyeshadow Primer, Eye Shadow Primer från Lumene samt High Tech Lighter Energy från Make Up Store.
Highlight: m/s Muffin från Make Up Store.
I globlinjen: m/s Smog från Make Up Store.
Inre vrån: m/s Rodeo från Make Up Store.
Yttre vrån: m/s Kakaw från Make Up Store.
Under ögat: penna Eye Pencil nr 73 från Nouba och penna Dark Chocolate från Make Up Store med skuggorna ovanpå.
Inre vrån: glitter 281 från NYX (turkost.
Eyeliner: Super Liner Carbon Gloss Extra Black från Loreal. Samt längs vingen undertill IsaDora Gel Liner turkos.
Kajal: gel liner black från Maybelline.
Mascara: Volume Million de Cils från Loreal.




Primer: E.l.f Mineral Face Primer.
Bas: Infallible Stay Fresh Foundation 015 Porcelaine från Loreal.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Bronser: Wet n Wild Mega Bronzer Light Sun.
Highlight: E.l.f Blush Coy.
Rouge: Seashell från Make Up Store.



Läppstift: Freida´s Nude från Loreal.
Läppglans: Juicy Tube Fancy Turquoise från Lancome.


Det var det hele...




Inga kommentarer:

The Royal Europe Palette - Nomad Cosmetics

Sååå jäkla trött i morse. Trots att jag var ledig igår. Helt knockad när klockan ringde. Vi börjar ju liiite tidigare den här veckan pga av ...