20 oktober 2014

Atomic

 Well folks, jag åkte på lite magsjuka... I tisdags gick jag hem tidigt och mådde så illa, hann bara hem så vart det kört, fick springa på toa. Och jag ha ju en timmes körväg hem, det var en något kallsvettig körtur kan jag intyga.  Låg som en klubbad säl i sängen i nästan två dygn, mellan rusningarna på toa, men på fredagen var jag lite piggare igen. På fredageftermiddagen skulle mina barn och min nya komma på besök över helgen så jag kände för att pigga upp mig lite, hur gör man det på bästa sätt om inte med en sminkning så klart :-).




Primer: Urban Decay Eyeshadow Primer Potion samt Color Riche Eye Color Pencil 11 Lovely Lilas från Loreal.
Highlight: m/s Saga från Make Up Store.
I globlinjen: m/s Fade från Make Up Store.
Inre vrån: 406 POP Mauve Star från Loreal.
Över rörliga delen av locket: Diorshow Fusion Mono 281 Cosmos från Dior.
Under ögat: samma lila penna från Loreal som jag använde som primer och Mauve Star ovanpå.
Eyeliner: Super Liner Ultra Precision Blue Black från Loreal.
Mascara: Volume Million de Cils från Loreal.
Kajal: Gel liner Black från Maybelline.



Lite lösfrallor använde jag också... för en gångs skull...;-)




Bas: Infallible Stay Fresh Foundation 015 Porcelaine från Loreal.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Highlight: Wonder Powder Sahara från Make Up Store.
Bronser: Sol de Rio Bronzing Powder från Sephora.
Rouge: jaa nåt, men jag har tappat bort vilket...



Grundade först munnen med en läppenna över hela, hittade en gammal budgetpenna från märket Black Onyx, inget namn på färgen. Tror aldrig jag använt den.



Över den la jag det nya glanset från Make Up Store... Atomic. Ohhh vad läckert det är! Turkost skimmer i mörk bas. Kanske inte så lätt att bära, men sååå coolt!



Tja, inget party. Men väl en trevlig kväll med familjen!


Inga kommentarer:

Juvia's Place

Fick bli en blå look i morse. Jag har filmat den för kanalen. Tänkte att jag skulle starta en serie på kanalen där jag gör monocromatiska lo...