19 mars 2014

Lila med MAC och Make Up Store

Jaha hörrni... jag fick en smärre chock när jag kom till garaget på jobbet ikväll när jag skulle hem... sätter mig i bilen och kör ut och upptäcker att all snö som borde kommit under vintern har kommit idag...typ. Det snöade lovikkavantar!! Och det hade kommit ett helt lager med lovikkavantar. Snöflingor stora som dasslock, i massor. Det var sååå halt när jag körde hem. Gaahh, jag har ingen lust med detta. Jag antar att det är väder för årstiden, inget att gnälla över, det är likadant varje år. Och jag blir lika trött varje år. Orkar inte, vill inte, kan inte... jag går i ide! 

Nåja, skit i vädret. Mitt smink i morse blev lila, min absoluta favvofärg. Var ett tag sedan jag hade en rejäl lilasminkning. Så ja, i morse var det dags.




Primer: Eyeshadow Primer från Lumene och lila Ultra Violet från Sleeks primerpalett.
Highligt: Crystal från MAC.
I globlinjen: m/s Sophisticated från Make Up Store.
Inre vrån: Beautiful Iris från MAC.
Mitt på locket: Sucker från Taylor Made Minerals.
Yttre vrån: m/s Minimalism från Make Up Store.
Under ögat: penna Violet Storm från Make Up Store med Minimalism ovanpå.
Eyeliner: Gel Intenza Eyeliner 08 Violet Black från Loreal.
Mascara: Smokey Extravagant från Make Up For Ever.




Primer: HD High Definition Primer från Make Up For Ever.
Bas: Sephora 10HR wear perfection Foundation clair light 22 naturel.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Bronzer: Dream SunGlow 03 Bronze från Maybelline.
Highlight: Mega Glo Iluminating Powder Catwalk Pink från Wet n Wild.
Rouge: Lilith från Taylor Made Minerals.



Läppstift: 715 Choco Cream från Maybelline.
Läppglans: nr 4 från Face.




De va de hele...

Hoppas ni kan skotta er fram, så att vi ses i morgon!

Ha de, ha de!

Inga kommentarer:

The Talk Is Cheap Palette - P Louise

Måndag igen... jag sov extremt dåligt, igen. Såå trött att jag nästan sjukanmälde mig. Sminket blev bara skit och allt kändes eländigt. Vi h...