18 mars 2014

Nytt försök... Fantasy Blush

Häromsistens gjorde jag en sminkning med en skugga från Make Up Store som heter Fantasy Blush. Blev inte nöjd med det jag gjorde då, hade kombinerat med lila. Ställde frågan om någon hade tips på vad jag skulle kunna kombinera med, kände mig lite fantasilös... Fick ett tips om lite mer antikguldigt/brunt, så jag tänkte why not, jag testar. Det är en fin färgkombo tycker jag, men jag trivs ändå inte i detta heller...




Bas för skuggorna: Eyeshadow primer från Lumene.
Highlight: Vanilla från MAC.
I globlinjen: Peppar från Färg.
Inre vrån: e/d Gold från Make Up Store.
Mitt på locket: Bronze Glow från TINte.
Yttre vrån: e/d Fantasy Blush från Make Up Store.
Eyeliner: ohh, blev lite wild and crazy och tog nåt helt avvikande ;-), Fluidline Dark Envy från MAC (grön).
Under ögat: penna Golden Days från Make Up Store med Bronze Glow ovanpå.
Eyeliner: gel liner black från Maybelline.
Mascara: Smokey Extravagant från Make Up For Ever.




Primer: HD High Definition Primer från Make Up For Ever.
Bas: Sephora 10HR wear perfection Foundation clair light 22 naturel.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Bronzer: Dream SunGlow 03 Bronze från Maybelline.
Highlight: Mega Glo Iluminating Powder Catwalk Pink från Wet n Wild.
Rouge: Seashell från Make Up Store



Läppenna: Cosmo från Make Up Store.
Läppstift: 175 Pink Punch från Maybelline.



Så, nu har jag slängt upp allt jag hade, avslutade med en dagsfärsk sminkning... Mera kommer väl, kameran går varm varje morgon. Skulle vilja skaffa en ny, den börjar bli sliten, haft den i tolv år. Men, men plånboken tillåter inte och den funkar ju faktiskt ännu. 

Dags att krypa till kojs, synes!

Sminka lugnt!



Inga kommentarer:

The Royal Europe Palette - Nomad Cosmetics

Sååå jäkla trött i morse. Trots att jag var ledig igår. Helt knockad när klockan ringde. Vi börjar ju liiite tidigare den här veckan pga av ...