20 mars 2014

Full Moon Romance

Gokväll alla! Har ni skottat fram er ur snödrivorna idag? Fy och usch... det var inte roligt i morse, vaknade till totalt vinterlandskap, precis så som man hade velat haft i julas... Nåja, nu gloppar och töar det igen och snart är väl vårsolen här igen kan man tänka.

Jag kände för lite mera lila i morse, så det blev ytterligare en idag, var ju lila igår med. Gillade denna bättre än den som blev igår. Vad tycker ni?




Primer: Eyeshadow Primer från Lumene och Sephora Jumbo liner 12HR wear Violet.
Highlight: m/s Muffin från Make Up Store.
I globlinjen: New Love från MAD.
Över rörliga delen av locket: Full Moon Romance från Sephora.
Eyeliner: Fluidline Dark Envy från MAC.
Under ögat: penna från Wet n wild Turquoise med grön skugga Picnic in the park från Sephora ovanpå.
Kajal: gel liner black från Maybelline.
Mascara: Smokey Extravagant från Make Up For Ever.
I inre vrån: liten glitterdutt, Crystal Eyeliner från Viva la Diva nr 21 Silver.



Bas: Sephora 10HR wear perfection Foundation clair light 22 naturel.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Bronzer: Dream SunGlow 03 Bronze från Maybelline.
Highlight: Mega Glo Iluminating Powder Catwalk Pink från Wet n Wild.
Rouge: Luxury från Make Up Store.

Läppglans: Cremesheen Glass Fashion Scoop.




Det var det... nu ska jag packa ihop lite saker, för i morgon är det åter igen dags för en helg hos min bror i Uppsala tillsammans med barnen. Har haft min långa arbetsperiod igen och nu är jag ledig i tre dagar, ja jag ska jobba i morgon förståss men sen... så himla skönt!

Men vi höres...

Sminka lugnt!

2 kommentarer:

Annika sa...

Jättesnygga färger på dig, fin sminking! Jag gillar den andra lila mer, båda är snygga :)

marinamake sa...

Annika! Tack, tja alla tycker vi olika ;-). Lila är min absoluta favvofärg!

Smoke & Mirrors Palette - GlossGods

Dagens palett fick bli från ett svenskt märke. Smoke & Mirrors från GlossGods. Sov superdåligt i natt så jag var så jäkla trött i morse,...