03 februari 2014

Klockorna stannar = tråkigt!

Nu trodde ni väl att ni skulle få se bilder från festsminket från i lördags... alltså den STORA festen jag var på med jobbet...men nehej, inte en enda bild från den. Fick aldrig tid till att fota på morgonen, jobbade hela dagen innan och lite lätt kaotiskt på jobbet när alla skulle göra sig i ordning, jobba samtidigt och försöka ta oss iväg i tid. Så här kommer i stället en extremt tråkig brunsminkning som inte blev särskilt bra. Glömde dra på kajalen innan jag fotade och har inte fått på nåt på läpparna heller... men men. 
 
 

 
Primer: Eyeshadow Base från Lumene.
I globlinjen: Nougat från .färg (Makeupstudion).
Mitt på locket: Dazzle Dust nr 51 från Barry M.
Yttre vrån: Peppar från .färg.
Under ögat: penna Chocolate från Make Up Store med Peppar ovanpå.
Eyeliner: Gel liner express från Maybelline.
Kajal: efter bilden tagen, som vanligt, gel liner Black från Maybelline.
Mascara: Smokey Lash från Make Up For Ever.
 


 
Bas: från Sephora.
Puder: löst puder från IsaDora.
Rouge: Berry Blossom  från Beautycycle (Amway).
 

 
Bah vad tråkigt!
 
 
Sminka lugnt!

Inga kommentarer:

The Amrezy Palette - Anastasia Beverly Hills

Har haft en ledig dag idag. Jag skulle följa mamma och hjälpa henne besikta bilen vid lunchtid. Vaknade tidigt så jag tänkte att jag hinner ...