17 december 2013

Lucia


 Well folks... Lucia har kommit och gått, bokstavligen... Själv såg jag knappt röken av någon, hörde ingen Luciasång knappt eller. I cenrumet där jag jobbar stod ett litet luciatåg och sjöng några låtar så musiken hördes lite in i vår butik, stod i öppningen och fick se en skymt av Lucia på håll... det var mitt Luciafirande...
 
Hade inget glitter i håret denna dag, men dock lite på ögonlocken... man gör så gott man kan!
 
 

 
Bas: Eyefix från Face och där glittret sitter, det som finns i glitterburken från Sephora.
Highlight: "Grädde" från .färg (Makeupstudion).
I globlinjen: m/s Sophisticated från Make Up Store.
Mitt på locket: Glittering Eye Duo 08 Holographic från Sephora.
Yttre v:et: m/s Pollution från Make Up Store.
Eyeliner: Waterproof star eyeshadow and liner 02 Purple Night från Sephora.
Kajal: Gel liner black från Maybelline.
Mascara: the Colossal från Maybelline.
 


 
Bas: 10HR wear perfection Foundation clair light 22 naturel.
Puder: Loose Powder Milk från Make Up Store.
Rouge: glömt vilket...
 

 
Läppenna: Currant från MAC.
Läppstift: Diva från MAC.



Tja det var ju inte så Lucia aktigt, svartklädd och allt... he he, får återkomma nästa år ;-).

Inga kommentarer:

First Class Desires - OPI

Lite lack... en gammal goding från OPI. Mina naglar är bara skit just nu, eller tja det är dom ju alltid. Går av hela hela tiden. Men hej oc...