17 augusti 2013

Fredagssminket

Gokväll alla... hoppas ni har en bra lördag hittills... själv har jag varit låg och tung i huvudet hela dan. Vaknade vid nio med en dundrande huvudvärk, gick upp och tog en tablett och somnade sen om igen, vaknade halvtolv... dahh. Halva lördan borta... känner mig fortfarande tung i huvudet och fruktansvärt trött. Har inte orkat sminka mig alls idag, har mina barn här och vi har bakat lite idag.
Nåja, detta är gårdagens smink, fredag... hade en hysterisk dag på jobbet, myyycket folk. Har varit så hela veckan... kanske därför man är så slut idag.
 
Det blev blått igen hur som helst.

 

 

 
Bas för skuggorna: Lumene Eyeshadow Primer.
Highlight: ljus skugga från namnlösa 88-paletten.
Över hela locket: Blue Flame från MAC.
I globlinjen: nr 68 från Barry M.
Under ögat: penna Deep Blue Sea från Make Up Store med Blue Flame ovanpå.
Eyeliner: gel liner Sky Line från Coastal Scents.
Kajal: samma gel liner.
Mascara: Wonder Perfect Mascara från Clarins.
 


 
Bas: 200 Ivory från Mary Kay.
Puder: Loose Powder Milk från Make Up Store.
Rouge: Dirty Plum från MAC.
Bronser: Warm Glow från The Body Shop.
 

 
Läppenna: Jazz från Make Up Store.
Läppstift: 57 Gladiolus från IsaDora.
 

 
 
 
Nähä... dags att sätta fart på popcornmaskinen... ha de alla!

Inga kommentarer:

Wake Up, Bake Up, Make Up - Saints Angels Sinners x Funny Butter

Så, helgen har kommit och gått. Jag har inte mått bra, hängig, trött, allmänt under isen. Men idag kom mamma över och vi var ute en liten st...