04 november 2012

Turkost med glitter


 Halloj alla! Jag sitter här och är tröttare än tåget. Har haft en supertrevlig helg tillsammans med alla mina kollegor på jobbet. Alla butikerna (iallafall alla som kunde) samlades på Varbergs Kurortshotell och vi har spa:at, ätit gott och umgåtts från lördag till söndag.  Har haft himla trevligt och träffat många trevliga människor. Men som sagt, himla segt idag... :-).
 
Sminket är från förra veckan. Det jag hade igår var silverglittrigt och svart, tillsammans med min nya paljett klänning i silver och svart. Men det lyckades jag inte fota, det får bli förra veckans turkosa istället.
 
 

 
 
Bas för skuggorna: Eyeshadow primer från Lumene.
Highlight: no 33 från Pierre René.
Över rörliga delen av locket: som bas för mer färgintensitet turkos penna från Smashbox, ovanpå det Cascade från Taylor Made Minerals. På detta har jag dutta glitter, Oceanic också från Taylor Made Minerals. Glittret fäste jag med Mixing Liquid från MUS.
I globlinjen: m/s Lovely Linnea från MUS.
Under ögat: penna Baltic från MUS med Lovley Linnea ovanpå.
Eyeliner: Liner Express från Mabelline.
Kajal: Snowflake från MUS.
Mascara: Illegal Length från Maybelline.
 


 
Bas: Affinitone från Maybelline.
Puder: Loose Powder Milk från MUS.
Rouge: Mineralize Blush Daft Pink från MAC.
 

 
Penna: Golden Purple från MUS.
Läppglans: Sweet Kiss (tappat numret) från Nouga.
 

 
 
De va de hele!

Blir nog tvungen att dra mig tillbaka redan nu... extremt tidig söndagkväll alltså. Så är det, när man haft extremt roligt kvällen innan ha ha.

Ha de!

Inga kommentarer:

The Talk Is Cheap Palette - P Louise

Måndag igen... jag sov extremt dåligt, igen. Såå trött att jag nästan sjukanmälde mig. Sminket blev bara skit och allt kändes eländigt. Vi h...