26 november 2012

Lila

Så sprang det iväg lite tid igen. Jag har hunnit varit uppe i Stockholm hos barnen en vända, kommit hem igen och sen firat min sambos födelsedag. Så det har varit lite att greja med.
 
Den här sminkningen är alltså en dryg vecka gammal, men faktum är att jag varit lila just idag med, har dock inte fotat det.
 
 

 
Bas för skuggorna: Eyeshadow Primer från Lumene.
Highlight: dust de luxe Lilac Reflex från POP.
Inre vrån: Stars n Rockets från MAC.
Mitt på locket: Color Me Crazy från Brite Bird.
Yttre vrån: 46 Seduction från Viva la Diva.
Eyeliner: Gel Intenza Eyeliner 03 Violet Black från Loreal.
Kajal: gel liner Black från Maybelline.
Mascara: Illegal length från Maybelline.
 


 
Bas: Dream Creamy Foundation 21 Nude från Maybelline.
Puder: Loose Powder Milk från MUS.
Rouge: 28 Purple Dream från IsaDora.

 
Läppenna: Magenta från MAC.
Läppstift: 414 från Nouba.

 
 Ha en skön kväll alla!
 


Inga kommentarer:

The Talk Is Cheap Palette - P Louise

Måndag igen... jag sov extremt dåligt, igen. Såå trött att jag nästan sjukanmälde mig. Sminket blev bara skit och allt kändes eländigt. Vi h...