17 november 2012

Plommonvinrött eller nåt... :-)

Gokväll! Här kommer ett litet inlägg på lördagkvällen. Idag är jag osminkad så detta är bilder från tidigare i veckan. Just nu sitter jag med barnen hos min mamma strax utanför  Stockholm. Härligt att träffa barnen, och mamma med för den delen. God mat, och uppassad... ;-). Jag och barnen har varit i centrumet och fikat och shoppat lite.

 
 

 
 
Bas för skuggorna: Eyeshadow primer från Lumene.
Highlight: no 152 från Pierre René.
I globlinjen: Plum Dressing från MAC.
Över rörliga delen av locket: Sketch från MAC.
Under ögat: penna Smoke från MUS med Sketch ovanpå.
Eyeliner: Liner Express från Maybelline.
Kajal: gel liner black från Maybelline.
Mascara: Illegal Length från Maybelline.


 
Bas: Studio Foundation Beige från MUS.
Puder: Loose Powder Milk från MUS.
Rouge: Dirty Plum från MAC.
 

 
Läppstift: Galactic Mauve från Maybelline. Någon läppenna hade jag väl också.. kommer inte ihåg vilken..



De va de hele... nu sitter vi här och pimplar lite vin, jag och min mamma... och hennes man också förstås. Barnen äter chips och godis. Lovade min yngsta att göra en lite sminkning... vi får se vad det blir, så här tre glas vin senare...

ha de, ha de...

Inga kommentarer:

I morse var det återigen dags att filma in veckans video till min Throwback Thursday serie på kanalen. Så det fick bli en gammal palett från...