30 oktober 2012

Noubaskuggor

Gomorron alla! Uppe med tuppen, fick lite tid över så jag tänkte jag skulle hinna slänga upp lite mer bilder innan jag drar till jobbet. Det är fortfarande bilder från förra veckan...
 
 
 

 
Primer: Eyefix från Face.
Rörliga delen av locket: nr 311 (singelskugga) från Nouba.
Yttre vrån: nr 329 (singelskugga) från Nouba.
Precis i globlinjen: en gnutta svart skugga bara för att få lite mera djup.
Under ögat: penna Smoke från MUS med nr 329 (lila) ovanpå.
Eyeliner: Violet Black Gel Liner från Loreal.
Kajal: Gel liner black från Maybelline.
Mascara: Illegal Length från Maybelline.


 
Bas: Affinitone 03 Light Sandbeige från Maybelline.
Puder: Loose Powder Milk från MUS.
Rouget glömde jag visst att sätta på....
 

 
Läppenna: Golden Purple från MUS.
Läppstift: från Nouba, siffrorna går inte att se längre.
 



De va de hele...

Nu susar jag till jobbet... ännu en dag med glas, bågar och blindstyren... ;-) !

Sminka lugnt!

Inga kommentarer:

Orly - Loreal - IsaDora

Gjorde en rejäl ansträngning förra veckan och var lite "kreativ" ha ha.... Orkar knappt göra nåt med naglarna nu för tiden. Men de...