11 september 2012

Micromiss och Manly

Gokväll alla! Jag sitter här med min stackars ledbrutna gamla kropp... var ute och tog en joggingrunda för en stund sedan, och jag blir heeelt ledbruten och stel efteråt, jag för gammal för sånt här.... Nåja, man får bita ihop och känna sig nöjd att man åtminstone har rört på fläsket lite.
 
Vi har haft fullt ös på jobbet idag, fortfarande en man kort, så vi hann inte ens ta en normal lunch. Vi fick slänga i oss på stående fot mellan kunderna.
 
Dagens smink blev så här... har som vanligt försökt matcha kläderna, min lilla noja. Lång vid klänning i mörkt grön, med rosa/plommonfärgade blommor och blader...

 
 

 
Bas för skuggorna: Eyefix från Face.
Highlight och i globlinjen: skuggor från Manlypaletten.
Över rörliga delen av locket: Micromiss från Brite Bird.
Eyeliner: Liner Express från Maybelline.
Kajal: Snowflake från MUS.
Mascara: Illegal Length från Maybelline.
 


 
Primer: Smashbox Photo Finish Foundation Primer.
Bas: Affinitone från Maybelline.
Puder: Loose Powder Milk från MUS.
Rouge: Godess från MUS.

 
Läppenna: har inte koll, nya från Tradera ska kolla upp dem.
Läppstift: Atomic Pink från Maybelline.
 



Det va de hele.... nu tar jag min ömma, stela kropp och linkar till sängs. Natti!

Inga kommentarer:

Saints Angels Sinners

I går dök det äntligen upp ett paket som jag väntat på i över en månad. Jag vet inte vad tullen håller på med... Men hur som helst så är det...