29 juli 2011

Shopping

Som jag berättade igår gjorde jag och mellandottern en liten räd i Solna Centrum, mest för att hon behövde lite nya grejor, men även mamma kan ju hitta lite småprylar ;-) !





Den här paletten kommer från Viva la Diva, har sett den tidigare men inte givit den så mycket uppmärksamhet. Nu sålde dom den på Åhléns för halva reapriset, vilket blev 47 kr. Då kunde jag inte motstå. Inte kanske den roligaste av färger, finns ju mer färgsprakande paletter menar jag, men för 47 kr så kan den duga till vardags. Tyvärr lyckades jag smascha den ena färgen längst ner i ena hörnet det första jag gjorde när jag kom hem, men som sagt... den kostade 47 kr... jag överlever.




Läppglans från IsaDora, nr 68 reflecting gold, även den på halva reapriset, 15 kr blev det. Ofärgat glans med massor av guldskimmer, ser otroligt häftig ut i hylsan.





Slank förstås in på Make Up Store också när jag ändå var i farten, där hade de rea också. Det här rouget har jag fluktat på i säkert över ett år men inte kommit mig för att köpa det. Nu var det på rea för 75 kr så då slog jag äntligen till.


Tja, så summan av kardemumman 137 kr för dessa gobitar... det gör inte så ont! Det är inte ens vad bara rouget skulle ha kostat till ordinarie pris. Nöjd!

Inga kommentarer:

The Talk Is Cheap Palette - P Louise

Måndag igen... jag sov extremt dåligt, igen. Såå trött att jag nästan sjukanmälde mig. Sminket blev bara skit och allt kändes eländigt. Vi h...