29 juli 2011

Hot Summer Pink

Det är glest mellan nagelinläggen från min sida. Men nu har jag för första gången på säkert ett par år lyckats få min naglar att växa åtminstone liiiite granna, naglarna når precis över tippen på fingrarna, och på alla naglar samtidigt. Det händer inte ofta i min värld det kan jag lova. Vet inte vad detta växtryck beror på, men jag har börjat pensla nageltipparna med Mavalas Sientifique och jag har fått för mig att det är det som gör grejen. De är fortfarande sköra och böjliga, men de växer lite åtminstone.

Finns det nåt som är coolare än ett par riktigt knalligt rosa naglar så här på sommaren när solen skiner och, om man har lite tur, är lite brun om händerna (vilket jag aldrig någonsin blir). Jag plockade fram ett totalt neonrosa nagellack från Diamond Cosmetics och gick lös med det på både fingrar och tår. Det neoniga kom inte riktigt fram på bilderna ser mer bubbelgumsrosa ut, men jag lovar irl är det NEON!





I solskenet på min balkong lyser det lång väg!




Och ihop med min enda stackars blomma på balkongen var det också läckert! Tur att det var rätt färg på blomman ;-) . (Pelargon om det är någon som undrar).







Inomhus.

2 kommentarer:

Karusell sa...

Neonrosa är alltid kul! :)

marinamake sa...

Karusell! Mer neon åt folket!

I morse var det återigen dags att filma in veckans video till min Throwback Thursday serie på kanalen. Så det fick bli en gammal palett från...