24 maj 2011

Turkost fredagssmink

I fredag var jag trött och hängig, förkylningen som nu brutit ut i full styrka kändes i hela kroppen. Därför fick det bli en "fort-och-lätt" sminkning. En färg, tjofs, över hela locket. Nåja, jag glittrade till det lite under ögat, det var ju ändå fredag liksom...









Bas för skuggorna: Cover Stick nr 21 Fair från Maybelline.

Över hela locket: eyedust Stav Star från Mist.

Under ögat: penna Green Card från MUS, med m/s City Jungle från MUS ovanpå.

Glittereyeliner under ögat: Peridot glittereyeliner från VLD.

Eyeliner: nya geleyelinern 24h från Maybelline.

Kajal: Ultramatte Black från Joe Blasco.

Mascara: Mary Kay.





Bas: hmm har glömmit bort...

Puder: Milk från MUS.

Rouge: Blush Shimmer Dynasti från MUS.






Munnen glömde jag viss fota, men det är Mauve Diamonds (utgånget) från Maybelline och penna från Face.



Jag har nytt dingel dangel i öronen. Min äldsta var en vecka på Cypern tillsammans med sin faster och kom hem med dessa till mig... hon vet vad jag gillar för färg! Gulligt tyckte jag.

De va de hele!

Inga kommentarer:

The Royal Europe Palette - Nomad Cosmetics

Sååå jäkla trött i morse. Trots att jag var ledig igår. Helt knockad när klockan ringde. Vi börjar ju liiite tidigare den här veckan pga av ...