15 december 2010

Nouba

Glest mellan inläggen nu.... ju närmare jul, desto körigare känns det som så jag har inte prioriterat bloggen. Hoppas ni inte tröttnar!

Jag fick för mig att jag skulle göra nåt julig en dag i förra veckan. Nu vet jag ju inte om det här kan klassas som så särskilt juligt, men en röd skugga har jag ju använt iallafall.







Det är båda färgerna i Noubas Double Bubble jag använt, en röd halva och en svart halva. Som highlight ligger m/s Muffin från Make Up Store. Eyeliner är som vanligt Liner Express från Maybeline. Kajal från Joe Blasco.



Vad har ni önskat er i julklapp?? Smink kanske? Själv är jag typen som gärna vill välja själv så det är svårt att önska sig om man nu inte specifiserar sig totalt med märke, namn, nummer osv. Det kan man ju göra förstås. Presentkort är ju bra i och för sig även om det inte är lika kul att få ett kuvert i julklapp som ett hårt paket ;-)... Nåja, jag har fullt sjå att tänka ut nåt.. brukar inte bli så många julklappar alls för egen del, det mesta går till barnen.

Nåja, vi får se vad tomten kommer med...



Annars så springer jag fram och tillbaka mellan doktorn, röntgen och diverse annat för att få ordning på min krånglande rygg, den första röntgen visade ingenting och träningen som pågått hela hösten gör varken till eller från... så nu har jag fått remiss till magnetröntgen och en ortoped så får vi se vad som händer... amputation kanske ha ha!
Ha de alla!
Sminka lugnt!

3 kommentarer:

Bitte sa...

Hoppas du får reda på vad som är fel på ryggen. Förstår att det inte är roligt att ha ont hela tiden.

Rött var lägesedan.

Emma P sa...

Snyggt, du vet ju att jag älskar rött ögonsmink! Ska försöka ha det nån dag i julen iaf, känner mig så extremt trist och mainstream i mitt smink just nu...
Håller tummarna för att din rygg ska bli bättre!
Kram

marinamake sa...

SminkJante! Har inte fått någon reda på mina ryggproblem ännu... men har nu gjort magnetröntgen också så vi får se.. fortsättning följer. Rött är härligt!

Emma P! Ja men det är väl du och jag och rött ;-) ! Tack för hållen tumme!

I morse var det återigen dags att filma in veckans video till min Throwback Thursday serie på kanalen. Så det fick bli en gammal palett från...