16 november 2010

Sista arkivsminkningen

Nu har jag tjatat i månader om mina arkivsminkningar, sparade ju massor under långa perioder när jag hade problem med plats på bloggen, och datorn pajade, och jag flyttade och jag vet inte vad alla uppehåll jag varit tvungen att ha under året.

Här kommer nu det sista jag hade skvalpandes, har inget mer i reserv att ta till, hädanefter är det någorlunda dagsfärska grejer som kommer upp här på bloggen... till nästa gång något kör ihop sig så att jag inte får till det med inläggen. Men jag hoppas det dröjer. Jag gillar inte att ha saker i arkivet, iallafall inte i den mängd jag har haft, det gör att jag känner mig lite stressad.

Nåja, nog babblat om detta.

Min sista arkivsminkning är från Barry M, en vinrödplommon aktig.




Bas för skuggorna: paintpot Artifact från MAC.
Highlight: Nr 1 från Barry M.
Mitt på locket: Nr 2 från Barry M.
Yttre vrån: Nr 55 från Barry M.
Lite granna i globlinjen: en dutt med nr 11 (Charcoal) från Barry M.
Eyeliner: MACs fluidline Macroviolet.
Kajal: Ultramatte Black från Joe Blasco.
Mascara: Defenicils från Lancome.
Foundation: Dream Satin Liquid från Maybelline.
Puder: Loose Powder nr 2 från Face.
Rouge: Shimmer Dynasti från MUS.


Läppenna: Golden Purple från MUS.
Läppglans: Sweet Kiss från Nouba, inget nr.



så, det var det... en dag i maj var det. Börjar bli dags att tänka på julsminkning snart kanske?? Bara en par veckor kvar till första advent ju. Lite grönt, rött... aningens guldigt kanske, mycket glitter och bling bling... me like!
Ha det gott alla, sminka lugnt!

Inga kommentarer:

Juvia's Place

Tröttare än tåget i morse... var tvungen att kliva upp liiite tidigare än normal för att vi skulle börja lite tidigare på jobbet. Fokusvecka...