07 oktober 2010

Lilaorgie

Joo jag hade faktiskt fotat en sminkning. Den enda under den här tiden jag inte haft någon dator, hade en dag med total lilattack. Smink, glasögon, örhängen och linne i lila. Aj löööv lila!




Samtliga skuggor är från Coastal Scents paletten och jag kommer ihåg att jag använde en bas av pennor från Barry M till skuggorna, men sen är det slut på minnet.

Ni får spana in bilderna och fantisera om resten...






Annars så har jag fullt sjå att lära mig den nya datorn... i den gamla hade jag photoshop där jag efter mycket om och men lärde mig förminska bilder så att utrymmet på bloggen inte skulle bli fullt, hade ju inte fattat att man måste det, men det finns ju inte här i den nya. Har dock hittat andra program där jag kan förminska mina bilder men det tar ju en stund för mig att fatta hur man gör, så jag sitter här och pillar och försöker klura ut bästa sättet, går lite långsamt ännu så länge även om jag till slut lyckats. Sååå jag pillar vidare så länge...
ha det gott!

5 kommentarer:

Karin sa...

Kolla photoshop.com, en onlineversion av photoshop. Kostar inget men du måste registrera dig.

Bitte sa...

Det här var supersnyggt!

Anonym sa...

ohh vad snyggt!..o du är sanslöst snygg du med med :)

helen sa...

fint :)

marinamake sa...

Karin! Tack för tipset!

SminkJante! Tack!

Anonym! Tack, du är go!

Helen! Tack snälla1

Dark Fantsy Palette - Beauty Bay

Okej, så i morse tänkte jag att det behövdes lite glitter. Det är fredag för det första och första dagen i den nya butiken. Stort, modernt, ...