04 maj 2010

Glammed Out Garnet

Igårkväll satt jag och fluktade runt på bloggarna som jag alltid gör, upptäckte att Sminkan och Emma har en röd temavecka. Åhh jag gillar ju röda ögonskuggor, så det får jag ju haka på tänkte jag. Av en slump hade jag precis suttit och lackat naglarna... röda. Så passande!



Lacket är ett av dem jag beställde från Nailmail när det var Barielle.



Glammed Out Garnet är ett mörkt rött med mycket blåton och fullspäckat med glitter, glittrar helt underbart. Blir säkert urläckert i solsken, vilket jag också hade tänkt fota i, men jag hann aldrig få till det i morse innan jag drog till jobbet, så det fick bli i mörkret i köket ikväll istället. Torkar lite segt, men till slut blir det bra.

4 kommentarer:

liloo sa...

This red is gorgeous...
I'm a fan of red! Love red lipstick, red hair, red eyeshadow and red nails ^^.

marinamake sa...

Liloo! Yeah, isn´t it!? Oh I love red to, especially as eyeshadows!

Sminkan sa...

Otroligt fint nagellack!!

marinamake sa...

Sminkan! Japp, det är det!

Friendgiving Palette / Unity Palette - Saints Angels Sinners

Sminket från igår. Jag jobbade från åtta på morgonen till åtta på kvällen, plus stannade kvar efter jobbet för lite pizza och bubbel. Vi had...