27 december 2009

Rensar lite gammal skåpmat...

Dags att rensa ut lite nu när året lider mot sitt slut... jag har några nagelbilder som ligger och skvalpar i mina mappar. Det här är ett av dom. Manicurist of Seville. Ett av OPI lacken jag beställde från Nailmail i höstas. En härlig hallonröd färg eller är den lite åt ceriselila hållet kanske. Ser rödare ut på bilderna än vad det gör i flaskan som jag nog tycker är lite mer åt det ceriselila. Nåja det spelar ingen roll, det är en snygg färg tycker jag. Kanske inte så ovanlig eller annorlunda, men tjusig ändå.







Annars så fick jag min senaste sänding från Nailmail precis innan jul, sex läckra färger som bara väntar på att provas. Faktum är att jag inte ens provat mig igenom alla OPI lacken jag beställde heller... har en hel hög oanvända faktiskt. Känner mig inte så sugen då mina naglar är värre än värst ljust nu. Det märks att det är kallt och torrt ute... mina naglar brakar fullständigt så fort det blir kallt. De är inte bra annars, naglarna, men på vintern blir det ju ännu sämre förstås.
Well, det är bara att gilla läget, får se om jag lyckas skrapa fram några mer gamla nagelbilder innan kvällen är slut!
See you later!

Inga kommentarer:

The Royal Europe Palette - Nomad Cosmetics

Sååå jäkla trött i morse. Trots att jag var ledig igår. Helt knockad när klockan ringde. Vi börjar ju liiite tidigare den här veckan pga av ...