01 september 2009

Börjar det bli tjatigt nu....??

he he, mera Manly... vet inte om jag törs säga det någe längre, ha ha! Det här var ju i söndags... snabb sminkning fick det bli, jag skulle iväg och hämta en säng som vi fått av min kompis kille. Han har flyttat och hade en över, så vi fick den. Det var hyggligt för nu behöver vi ju dubbla uppsättningar av diverse saker, särskilt åt barnen. Kostar på att skilja sig, kan jag berätta!

Jag har ju yrat en del om att jag vill hitta "rätt sorts vinröd" och det fanns en vinröd i Manlypaletten. Den är snygg, men inte den sorts vinröd jag tänker på. Faktum är att jag nog redan hade den vinröda hemma i samlingen utan att jag ens tänkte på det, glömt vad den heter nu, men den är en av VLD singelskuggor. Har alltid tänkt på den som lila men det är den inte egentligen. Får göra en sminkning endera dan med den så ni får säga vad ni tycker. Om jag kan slita mig från Manly vill säga, ha ha!



En vinröd, en rosa och en aprikosorange skugga... milda fina färger. Geleyeliner black från MUS. Telescopic Explosion Mascara, vit kajal. Inget omvälvande alls.



Nåt tjusigt rouge som jag har förträngt likaså basen men det är väl inte så livsviktigt kanske.



Ses snart!

4 kommentarer:

Emma P sa...

Klart att du ska använda manly när du nu har fått din palett:) Och så länge du varierar dig så bra så är det ju ingen risk att vi tröttnar bara för att det är skuggor från en och samma palett;)

marinamake sa...

Emma P! Så sant som det är sagt ;-), spelar ju egentligen ingen roll vilket märke man använder, det är ju färger, kombinationer, teknik osv man vill se! Iallfall jag!

Sminkan sa...

Manly är svår att slita sig ifrån!
Fina färger!

marinamake sa...

Sminkan! Ohh jaaa, och många!

The VIP Exclusive Palette - Arttitude Cosmetics

Idag skulle jag iväg och fixa ett nytt pass. Så jag passade på att filma min Throwback Thursday. Har använt Arttitude Cosmetics VIP Exclusiv...