24 augusti 2009

Paket!

Men vad har vi här då...??? Hur mysigt är det inte att hitta ett sånt här paket i brevlådan när man kommer hem, jag bara undrar?



WWwwwwweeeeeiiiiii!!! Min Manly-palett kom idag! Jag har gjort mitt första ebayköp och jag har väntat ihjäääääl mig på denna! Har varit dödligt nyfiken på denna palett efter att ha läst mycket om den hos alla möjliga bloggare och nu har jag äntligen en också! Den kostade 2.98 dollar (!!) plus lite frakt så klart, tror jag betalade totalt ca 149 kr. Absolut överkomligt om ni frågar mig.

Den var inlindad i typ... 15 meter bubbelplast, kan nog sälja lite nu tror jag ;-), tog mig flera minuter att få ut den ur paketet som var så mjukt att jag trodde jag fått en handduk eller nåt, ha ha. Så jag droppade matkassar och allt annat man kommer hemsläpande på och började testa på direkten... kunde inte låta bli!
Jag hade kunnat fortsätta testa ända upp till armbågen, men jag var tvungen att gå och fixa middagsmaten istället och det var nog tur det för annars hade jag fastnat i badrummet ;-)!
Jag kommer seriöst ha allvarliga problem att bestämma mig när jag ska sminka mig i morgonbitti! Rara bekymmer!

7 kommentarer:

Fru Choklad sa...

Ha ha vilken galen swatch du bjuder på. Underbart och så du :) (Du är ju så härligt passionerad när det gäller smink menar jag.)Ja gissa hur länge jag har funderat på den här? Det ska blir grymt spännande att höra vad du tycker om kvalitén på de här skuggorna.

Ninni sa...

Ja, den handen gick ju inte av för hackor! Vilken prakt!

Bitte sa...

Ah vad sugen jag blir på en sådan palette. Det ser ut att vara underbara färger.

CC sa...

Du fick den äntligen :) Du kommer att ha mycket glädje av den...

Emma P sa...

Yay vad kul! Klart att du med skulle ha en manly. Ska bli kul att se på, det är riktigt riktigt bra skuggor...

marybeth sa...

Åh om jag bara kunde få tummen ur och också våga mig på att handla på Ebay.. men det blir aldrig av ju.. suck..

Vilken rolig swatch, väldigt fint mönster ju! :)

marinamake sa...

Fru Choklad! He he jag vet inte om det kan kallas swatch kanske, jag var ju bara tvungen att testa så många jag kunde. Kvaliten verkar lovande hittills kan jag avslöja!

Ninni! Ha ha näe och då är det där inte ens hälften av alla skuggorna!

Sminkjante! japp, den är som en rejäl godispåse ;-)! Jag öppnar den ibland och bara står och stirrar! Och billig var den ju också, så det gjorde ju inte ont!

CC! Ohh jaa det har jag redan förstått, mitt största problem just nu är att jag inte kan välja färg på morgonen ;-)!

Emma P! Jag håller på att testa för fullt, har bara inte hunnit få ut det jag gjort på bloggen ännu... bjuder mest på gammal skåpmat. Har haft lite mycket.... Jag sover nästan med den under kudden ;-)!

Marybeth! Men åh du måste prova, det finns så mycket roligt att hitta där! Jag höll på lääänge innan jag vågade, trodde det skulle var svårt och krångligt, rädd att missuppfatta något med engelskan och allt... Sen förde jag över pengar till ett paypalkonto och gjorde beställningen, det var hur lätt som helst när jag väl vågade, fattar inte varför jag inte gjort det tidigare. Farligt dock, för nu när jag fått the hang of it... så kan man ju shoppa loss ha ha! Hmm, tja mönstret ser nästan ut som mosaik!

First Class Desires - OPI

Lite lack... en gammal goding från OPI. Mina naglar är bara skit just nu, eller tja det är dom ju alltid. Går av hela hela tiden. Men hej oc...