12 januari 2009

Make My Monday

Jag antar att det är många som hälsar på mig som även hittat Bjootis blogg så klart, hon var här före mig ju, en helt underbar blogg! Varje måndag ställer hon en fråga, och idag undrar hon om man snöat inne på någon särskild ögonskuggsfärg.

LILA! är min stora svaghet, kan inte låta bli, turkos är också en sån färg som jag sugs till som en magnet. Men lila är den färg som jag tokälskar. Jag är ständigt på jakt efter den "rätta" lila färgen, och undrar om jag någonsin kommer att hitta den. Jag undrar om jag inte ska ta och göra en liten inventering över mina skuggor, som för övrigt är den sminkprodukt jag köper mest av, och kolla hur många jag har av varje färg. Skulle var kul att se om lila vinner?!

3 kommentarer:

Sminkan sa...

Imorgon är det lila som gäller för mig i min temavecka. Lila är vackert!!

Fru Choklad sa...

Lila är fint. Har ett gäng i den skalan också ;) Vad vinner hos mig? Hmmm. Jag tror att det är den bruna skalan från mörkaste jord till ljusaste beige tätt följt av grönt.

marinamake sa...

Sminkan! Äntligen lila! Jag blir också lila så klart! Får se vad jag hittar på...

Fru Choklad! Åhh ja det finns ju otroligt många fina färger mer än lila och turkost så klart. Grönt gillar jag också, men är inte så mycket för brunt och beige. Gillar klara färger!

The Royal Europe Palette - Nomad Cosmetics

Sååå jäkla trött i morse. Trots att jag var ledig igår. Helt knockad när klockan ringde. Vi börjar ju liiite tidigare den här veckan pga av ...