14 oktober 2024

Supernova - BH Cosmetics / Heavenly Urchins - Cult Candy Beauty

Så jag började filma min nya serie på kanalen idag. Tänkte att jag skulle filma en eller två paletter i taget med alla de jag fick av Steph när jag hälsade på henne. Så då och då filmar jag med de här paletterna, vet inte hur ofta.

Har använt skuggor från båda paletterna... blev riktigt nöjd.




The Supernova Palette från BH Cosmetics och Heavenly Urchins från Cult Candy Cosmetics.






Bas för skuggorna: Neutral Eye Base från Kiko Milano.
Skuggor från Heavenly Urchins.
I globlinjen: Godsent.
Yttre vrån: Siouxsie.
Skuggor från Supernova paletten.
Mitt på ögonlocket: Nebula.
Inre tredjedelen av ögonlocket: Nova.
Under ögat: Pisces.
Highlight i inre vrån: Aurora.
Eyeliner: Spell från BH Cosmetics Aquavated Liner Palette Magic.
Mascara: The Banger Mascara från Makeup Mekka.
Bryn: Mix & Match Eyebrow Colour 1. Dark från Viva la Diva.





Lip Stain 104 från Sephora.



Primer: Prime and Fine Pore Refining Anti Shine Base Keep Me Matt från Catrice.
Bas: Lock-It Foundation Light 46 Cool från Kvd Beauty.
Puder: The Original No Color Powder från RCMA.
Bronzer: från Ultra Blush Palette Golden Sugar från Makeup Revolution.
Highlight: Blue Moon från Anastasia Beverly Hills Moon Child Palette.
Blush: Liquid Blush 06 från Saints Angels Sinners.




Ses i morrn!

Inga kommentarer:

Enchanting - LA Colours

Ett bortglömt lack i min samling. Vet inte varför för det är ju en superfin färg. Har inte mer än 5-6 lack från det här märket och det här ä...