14 oktober 2024

The Cry Baby Palette - 50/50 Makeup

Använde en av mina paletter som jag fick av Steph i morse. En palett från Fifty/Fifty. Har flera paletter från det här märket sedan tidigare men inte den här, så lite glad att jag fick den för det här märket existerar inte längre vilket är synd, för det var fina paletter de släppte.





The Cry Baby Palette från 50/50 Makeup.






Bas för skuggorna: Eye Base från Beauty Bay.
Samtliga skuggor från paletten ovan.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Bubblegum.
I globlinjen: Kiss.
Yttre vrån: Love Letter.
Över rörliga delen av ögonlocket: Bling.
Under ögat: Hypnotic.
Highlight i inre vrån: Space Age Highlighter Prophecy från Kaleidos.
Eyeliner: Cake Eyeliner Black från Make Up Store.
Mascara: The Banger Mascara från Makeup Mekka.
Bryn: Mix & Match Eyebrow Colour 1. Dark från Viva la Diva.





Läppstift: Lapis från 183 Days by trend IT UP.



Primer: Halo Glow Liquid Filter Fair/Light från Elf Cosmetics.
Bas: Born To Glow Pale från NYX Cosmetics.
Puder: Loose Setting Powder 03 Fair från IsaDora.
Bronzer: Charisma Contour Palette Cool & Light från Kaleidos.
Highlight: Space Age Highlighter Prophecy från Kaleidos.
Blush: 12 Bella Bellini från Milani.




Annars så har jag varit hemma från jobbet idag. Helt under isen. Sååå trött att jag orkar inte hålla mig upprätt. Och med det kommer huvudvärken. Så jag gjorde den här sminkningen och försökte men insåg till slut att det vara bara till att sjukanmäla sig och krypa ner i sängen igen. Låg i flera timmar innan jag kravlade mig upp igen och gjorde en till sminkning. Den kommer här snart.

Inga kommentarer:

Enchanting - LA Colours

Ett bortglömt lack i min samling. Vet inte varför för det är ju en superfin färg. Har inte mer än 5-6 lack från det här märket och det här ä...