15 oktober 2024

The Magic Mini Palette - Juvia's Place

Dags att filma veckans Throwback Thursday video. Insåg att jag än så länge inte använt någon palett från Juvia's, ett av mina favoritmärken. Det här är en gammal palett som är en av de första jag skaffade från Nomad. Lite nostalgi... 

Videon kommer så klart upp på torsdag.




The Magic Mini Palette från Juvia's Place.






Bas för skuggorna: Neutral Eye Base från Kiko Milano.
Samtliga skuggor från paletten ovan.
I globlinjen: Kogi samt Zakiya.
Yttre vrån: Ife.
Mitt på ögonlocket: Buzo.
Inre tredjedelen av ögonlocket: Nubia.
Under ögat: Faso.
Highlight i inre vrån: Star Shine från Sugar Drizzle's On Top Of The Mountain & Beneath The Stars Highlighter Palette.
Eyeliner: Fluidline Blacktrack från MAC Cosmetics.
Lösögonfransar: okänt märke.
Mascara: The Banger Mascara från Makeup Mekka.
Bryn: Mix & Match Eyebrow Colour 1. Dark från Viva la Diva.





Läppstift: Danger sparkling från Make Up Store.



Primer: Prime and Fine Pore Refining Anti Shine Base Keep Me Matt från Catrice.
Bas: Lock-It Foundation Light 46 Cool från Kat von D.
Puder: Matte Your Selfie Setting Powder från Makeup Mekka.
Bronzer: Maxi Matt Face and Body Bronzer Be Brave från Catrice.
Highlight: Collection  Gorgeous Glow Holographic Highlighter Aurora 2.
Blush: från MadWitch Cosmetics Scorpio Hot Blush Palette.



Ses snart!

Inga kommentarer:

Enchanting - LA Colours

Ett bortglömt lack i min samling. Vet inte varför för det är ju en superfin färg. Har inte mer än 5-6 lack från det här märket och det här ä...