01 augusti 2024

X-Gen Shadow Palette - XX Revolution


Jag har inte gjort nån sminkning på ett par dagar, har haft fullt sjå i trädgården och när eftermiddagen kommer är jag så trött att jag inte orkat. I morse var jag tvungen att åka nästan hela vägen in till Uppsala för en tid hos tandläkaren. Vår tandläkare där jag bor har semesterstängt och jag lyckades tappa en bit av en lagning i en tand när jag var uppe i mammas stuga häromdagen. Så fixade det tidigt i morse. På vägen hem stannade jag hos äldsta dottern och fikade en stund. Lite andra ärenden och sen så hade halva dagen runnit iväg. Lite trädgårdsarbete men sen så var det dags att sätta sig ner och filma den här veckans Throwback Thursday video. 

Använde en palette från XX Revolution som jag fått av Keira, Steph's dotter. 








Bas för skuggorna: Neutral Eye Base från Kiko Milano.
Samtliga skuggor från paletten ovan, skuggorna har inga namn.
Highlight i inre vrån: Multichrome Pressed Highlighter Dimension från Arttitude Cosmetics.
Eyeliner: Cake Eyeliner Black från Make Up Store.
Mascara: Nordic Berry Volume Mascara från Lumene.
Bryn: Mix & Match Eyebrow Colour 1. Dark från Viva la Diva.





Läppglans: Fête de Provence Glace Lip Gloss Lavande från Nomad Cosmetics.



Bas: Studio Foundation Beige från Make Up Store.
Puder: Loose Powder Milk från Make Up Store.
Bronzer: Mega Bronzer 01 Cool från Makeup Revolution.
Highlight: Multichrome Pressed Highlighter Dimension från Arttitude Cosmetics.
Blush: Vivid Baked Blusher Bang Bang You're Dead från Makeup Revolution



Ses snart!

Inga kommentarer:

The Agscission Palette - Arttitude Cosmetics

Så kommer här dagens look. Huvudvärken bättre idag, så skönt, men jag har haft värk i handlederna, armen och axeln. Inte tillräckligt för at...