28 juli 2024

Keys Beacht & Peachy Palette - Nomad Cosmetics

Så var jag tillbaka hemma igen. Har ju varit i mammas stuga ett par nätter. Alltid skönt och avkopplande att vara där. Hon behöver hjälp med lite saker i stugan så jag, brorsan och gubben har hjälpt henne med diverse som fönsterputs, gräsklippning och lite diverse. 

Hur som helst så kom vi hem på eftermiddan och jag kände mig supertrött. Orkade inte ta tag i nåt här hemma så när gubben satte sig i bastun så satte jag mig i min sminkhörna.




Keys Beachy & Peachy Palette från Nomad Cosmetics.






Bas för skuggorna: Eye Primer från Anastasia Beverly Hills.
Samtliga skuggor från paletten ovan.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Overseas Highway.
Yttre vrån samt i globlinjen: Sea Meets Sky.
Yttre vrån samt under ögat: Key West.
Mitt på ögonlocket: Rum Runner.
Intre tredjedelen av ögonlocket: Key Largo.
Highlight i inre vrån: Balmoral Beach från Nomad Cosmetics Sydney Bathers Kiss Of Sun Palette.
Eyeliner: Fluidline Blacktrack från MAC Cosmetics.
Mascara: Nordic Berry Volume Mascara från Lumene.
Bryn: Mix & Match Eyebrow Colour 1. Dark från Viva la Diva.





Pure Color Envy 370 Carnal från Estée Lauder.



Bas: Studio Foundation Beige från Make Up Store.
Puder: Loose Setting Powder 03 Fair från IsaDora.
Bronzer och highlight: Manly Beach samt Balmoral Beach från Nomad Cosmetics Sydney Bathers Kiss Of Sun Palette.
Blush: Liquid Blush 02 från Beauty Moon Cosmetics.



Ses i morrn!

Inga kommentarer:

The Agscission Palette - Arttitude Cosmetics

Så kommer här dagens look. Huvudvärken bättre idag, så skönt, men jag har haft värk i handlederna, armen och axeln. Inte tillräckligt för at...