01 augusti 2024

Ireland Wild Atlantic Way - Nomad Cosmetics

Blev en look till idag ändå. Jag har flängt runt i trädgården hela dan och var helt slut när jag till slut tog en dusch och hade egentligen inte alls tänkt göra en look, för trött. Gubben och jag satt en stund på bänken under våra björkar och tog ett glas vin. Men sen så lagade han lite mat och jag passade ändå på att göra en look. 

Kan inte påstå att jag blev särskilt nöjd, inte riktigt kompis med den här paletten... Men ja ja.




Ireland Wild Atlantic Way från Nomad Cosmetics.






Bas för skuggorna: P Louise Base Rumour 0.5.
Samtliga skuggor från paletten ovan.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Danny Boy.
I globlinjen: Bunratty Castle.
Yttre vrån: Blarney Stone samt en dutt Keem Strand.
Mitt på ögonlocket: Cliffs Of Moher.
Under ögat: Slán.
Highlight i inre vrån: Space Age Highlighter Laser Glaser från Kaleidos.
Eyeliner: Cake It! Liner Strength från Arttitude Cosmetics.
Mascara: Nordic Berry Volume Mascara från Lumene.
Bryn: Mix & Match Brow Colour 1. Dark från Wet n Wild.





Lip gloss Zuri från Saints Angels Sinners.



Bas: Studio Foundation Beige från Make Up Store.
Puder: Loose Setting Powder 03 Fair från IsaDora.
Bronzer: Manly Beach från Nomad Cosmetics Sydney Bathers Kiss Of Sun Palette.
Highlight: Stockholm Midnight Sun från Nomad Cosmetics.
Blush: Posh från Make Up Store.



Synes!

Inga kommentarer:

The Agscission Palette - Arttitude Cosmetics

Så kommer här dagens look. Huvudvärken bättre idag, så skönt, men jag har haft värk i handlederna, armen och axeln. Inte tillräckligt för at...