03 augusti 2024

The Blessed Palette - Saints Angles Sinners

Dagen blev inte som man hade tänkt. Trodde jag skulle fortsätta jobba i trädgården som vanligt men redan igår kväll började jag känna lite smärta i högra knät, reumatismsmärta. Det brukar inte vara så farligt, men under natten så blev det bara värre och jag har haft svårt att ens vända mig i sängen, ont som fasiken. Har varit helt ur slag hela dan, ont i knät och varje gång jag får så här får jag sjukdomskänsla i hela kroppen, som influensa. Så jag har mest suttit i sminkhörnan och faktiskt gjort två looker idag. 

Här kommer den första.



The Blessed Palette från Saints Angels Sinners.






Bas för skuggorna: Neutral Eye Base från Kiko Milano.
Samtliga skuggor från paletten ovan.
I globlinjen samt ut mot brynbenet: Debi och Marina.
Yttre vrån: Family.
Över rörliga delen av ögonlocket: Darcy.
Under ögat: Wilma.
Highlight i inre vrån: Star Shine från Sugar Drizzle's On Top Of The Mountain & Beneath The Stars Highlighter palette.
Eyeliner: Cake It! Liner Admire från Arttitude Cosmetics.
Mascara: Nordic Berry Volume Mascara från Lumene.
Bryn: Mix & Match Eyebrow Colour 1. Dark från Viva la Diva.





Läppenna: Coloricon Purple (ögonpenna) från Wet n Wild.
Läppstift: Danger från Make Up Store.



Bas: Studio Foundation Beige från Make Up Store.
Puder: Matte Your Selfie Setting Powder från Makeup Mekka.
Bronzer: Earth Powder nr 52 från Nouba.
Highlight: Solmåne II Moonlight Feel Highlighter Lavender Dream från Oden's Eye Cosmetics.
Blush: Night n Right från Made by Mitchell's Blame It On The Blursh Palette.



Look nummer två kommer snart. Synes!

Inga kommentarer:

The Agscission Palette - Arttitude Cosmetics

Så kommer här dagens look. Huvudvärken bättre idag, så skönt, men jag har haft värk i handlederna, armen och axeln. Inte tillräckligt för at...