04 juni 2024

The Orient Express - Nomad Cosmetics

Dags att filma video nummer två i min nya serie på kanalen där jag filmar två looker per palett från Nomad Cosmetics. Så det här är första looken från Orient Express paletten, look nummer två kommer endera dan och videon likaså.

Kan inte påstå att jag blev särskilt nöjd med den här looken men hej och hå... det fick duga.




The Orient Express Palette från Nomad Cosmetics.






Bas för skuggorna: Neutral Eye Base från Kiko Milano.
Skuggor från Orient Exress.
I globlinjen: Baby Grand.
Yttre vrån: Etoile du Nord.
Över rörliga delen av ögonlocket: Venice.
Under ögat: Grand Suite.
Highlight i inre vrån: Paris.
Skugga från Monteverde Cloud Forest.
Förstärkning i yttre vrån: Two Toed Sloth.
Eyeliner: Fluidline Blacktrack från MAC Cosmetics.
Mascara: Banger Mascara från Makeup Mekka.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.





Fêtes de Provence Glacé Lip Gloss Miel från Nomad Cosmetics.



Primer: Jelly Grip Hydrating Primer från Beauty Bay.
Bas: Velvet Radiance Face Base Truly 03 från Mii Cosmetics.
Puder: Loose Powder Milk från Make Up Store.
Bronzer: Chocolate Soleil från Too Faced.
Highlight: Stockholm Midnight Sun från Nomad Cosmetics.
Blush: Posh från Make Up Store.
Setting spray: Rose Makeup Fixer från Ofra Cosmetics.



Så det här var ju igår, jag jobbade sent och hann inte med att lägga upp nåt här, så dagens look kommer i morgon.


Ses då!

Inga kommentarer:

35C Everday Chic - Morphe

I morse blev det lite filmning för kanalen igen. Började ju för någon månad sedan en ny serie där jag tänkte göra monokromatiska looker. Bör...