31 maj 2024

The Passion In Paris Palette - BH Cosmetics

Så var det äntligen fredag! Har haft en extremt stressig vecka. Vi har fullt upp på jobbet, som vanligt och jag är tröttare än tåget.  Hur som helst så använde jag en av mina gamla paletter från BH Cosmetics. Blev inte nöjd alls. Fläckigt och eländigt. Men hej och hå, det fick duga. Det är ju inte så att man har tid att tvätta av och börja om från början på morgnarna...




Passion In Paris Palette från BH Cosmetics.






Bas för skuggorna: That Base! Crease Killer Eyeshadow Base från Gloss Gods.
Samtliga skuggor från paletten ovan.
I globlinejn: Grand Palais.
På brynbenet mot yttre vrån: Seine.
Yttre vrån: Montmarte.
Mitt på ögonlocket: Panthéon.
Inre tredjedelen av ögonlocket: Arc de Triophe.
Under ögat: Moulin Rouge.
Highlight i inre vrån: Louvre.
Eyeliner: Aqualiner 18 från Make Up For Ever.
Mascara: the Colossal från Maybelline.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.




Läppstift: 25 Copper Rose Metrallic från Maybelline.



Primer: Clean Id Insta Bright Serum Primer från Catrice.
Bas: HD Liquid Foundation 030 Sand Beige från Catrice.
Puder: Dermablend Setting Powder från Vichy.
Bronzer: Chocolate Soleil från Too Faced.
Highlight: Blue Moon från Anastasia Beverly Hills Moon Child Palette.
Blush: Liquid Blush 06 från Saints Angels Sinners.
Setting spray: Rose Makeup Fixer från Ofra Cosmetics.



 Ses i morrn!

Inga kommentarer:

35C Everday Chic - Morphe

I morse blev det lite filmning för kanalen igen. Började ju för någon månad sedan en ny serie där jag tänkte göra monokromatiska looker. Bör...