06 juni 2024

The Infinite Palette - Ofra Cosmetics x Francesca Tolot

Så, den här veckans palett för min Throwback Thursday video. Det är nationaldagen idag och jag hade jobbardag. Men, jag blev hemskickad av chefen redan efter ca tre timmar på jobbet. Har haft en extremt smärtsam natt, ingen sömn alls. Bröt ihop på jobbet och blev, som sagt hemskickad. Blir hemma i morgon också. Hade tänkt göra en gulblå sminkning men jag åkte helt osminkad till jobbet, har inte hänt på åratal. I alla fall så är det här inte en blågul sminking eftersom jag gjorde den för ett par dagar sedan.




Ofra Cosmetics x  Francesca Tolot Infinite Palette.







Bas för skuggorna: That Base! Crease Killer Eyeshadow Base från Gloss Gods.
Samtliga skuggor från paletten ovan.
Vitruvian
Chartreuse
Venus
Mood
10K
Aurora
Highlight i inre vrån: från Ofra Cosmetics 3D Pyramid Egyptian Clay Bronzer.
Eyeliner: Cake It! Liner Passion från Arttitude Cosmetics.
Mascara: Nordic Berry Volume Mascara från Lumene.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.





Led Lipgloss Stucco från Make Up Store.



Primer: Prime and Fine Poreless Blur Primer Goodbye Pores från Catrice.
Bas: HD Liquid Coverage Foundation 030 Sand Beige från Catrice.
Puder: Lock-It Setting Powder Translucent från Kvd Beauty.
Bronzer: Ofra Cosmetics 3D Eqyptian Clay Bronzer.
Highlight: Ofra Cosmetics 3D Egyptian Clay Bronzer.
Blush: Punch från Ofra Cosmetics Island Time Palette.



 Ses snart!

Inga kommentarer:

35C Everday Chic - Morphe

I morse blev det lite filmning för kanalen igen. Började ju för någon månad sedan en ny serie där jag tänkte göra monokromatiska looker. Bör...