30 maj 2024

Saints Angels Sinners

Torsdagslooken. Totalt fantasilös... ingen inspiration alls. Tröttare än någonsin. På sistone har jag också haft stora problem med att tårarna rinner. Så jäkla trött på det. Så irriterande när man suttit en lång stund och lagt ner möda på sminket och så blir det förstört innan man ens hunnit åka hemifrån. 

Hur som helst så hade jag äntligen en tid på vårdcentralen i morse för att spola örat. Har  mycket problem med att jag får vaxproppar stup i kvarten. Det är inte länge sedan jag var där och spolade och nu var det dags igen. Hör inget och min tinnitus skriker värre än någonsin i huvudet. Ja ja, nu är det gjort och det känns alltid lika skönt efteråt. Plötsligt kan man höra igen. Yay!



The Wake Up, Bake Up, Make Up Palette och The Jewels Palette båda från Saints Angels Sinners.






Bas för skuggorna: P Louise Base Rumour 0.5.
Skuggor från Wake Up....
Över rörliga delen av ögonlocket: Best Buds.
Yttre vrån: Kush Clouds.
Skuggor från Jewels...
Längs brynbenet ovan globlinjen: Adventurine.
Under ögat: Jade.
Highlight i inre vrån: Opal.
Eyeliner: Fluidline Blacktrack från MAC Cosmetics.
Mascara: the Colossal från Maybelline.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.





Läppglans: Savage från Saints Angels Sinners.



Primer: Hydrating Jelly Primer från Beauty Bay.
Bas: Soft Touch Foundation Milk från Make Up Store.
Puder: Loose Powder Milk från Make Up Store.
Bronzer: Murumuru Butter Bronzer i färgen Bronzer från Physicians Formula.
Highlight: Pillow Talk från Ofra Cosmetics.
Blush: Vivid Baked Blusher Bang Bang You're Dead från Makeup Revolution.



 I morgon är det äntligen fredag! Ses då!

Inga kommentarer:

35C Everday Chic - Morphe

I morse blev det lite filmning för kanalen igen. Började ju för någon månad sedan en ny serie där jag tänkte göra monokromatiska looker. Bör...