24 mars 2024

The Cremated Palette - Jeffree Star Cosmetics

På min kanal efterlyste jag ideér om vad jag ska filma. Känner mig lite fantasilös på den fronten. Så Emelie, makeupbyblowfish, förseslog att jag kanske kunde filma monochromatiska looker. Bra idé tyckte jag och slängde mig över filmandet på en gång. Så det här är från min första look där jag använder bara grå/svarta/silver färger.





The Cremated Palette från Jeffree Star Cosmetics.






Bas för skuggorna: Neutral Eye Base från Kiko Milano.
Samtliga skuggor från paletten ovan.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Life Insurance.
I globlinjen: R.I.P.
Yttre vrån: Hearse.
Mitt på ögonlocket: Pallbearer.
Inre tredjedelen av ögonlocket: Diamond Ashes.
Under ögat: Last look.
Highlight i inre vrån: Deathblow.
Eyeliner: Fluidline Blacktrack från MAC Cosmetics.
Mascara: the Colossal från Maybelline.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.





Liquimatte Blush från Certifeye.



Bas: Lock-It Foundation Light 46 Cool från Kvd Beauty.
Puder: Dermablend Setting Powder från Vichy.
Bronzer: 02 Bronze Shade Warm Glow från The Body Shop.
Highlight: Star från Anastasia Beverly Hills Moon Child Palette.
Blush: Blushon Bubble nr 51 från Nouba.



Ses i morrn!

Inga kommentarer:

Saints Angels Sinners

I går dök det äntligen upp ett paket som jag väntat på i över en månad. Jag vet inte vad tullen håller på med... Men hur som helst så är det...