25 mars 2024

Berlin Undergrund - Nomad Cosmetics

Fick bli en till palette från Nomad i morse. Satt och tittade på en video på Ericas kanal där hon använde den här paletten så jag blev lite inspirerad att använda den också. 

Annars så har jag haft en mardrömsnatt... vaknade vid kvart över två inatt och kunde inte somna om efter det. Sååå jäkla trött har jag varit idag. 




Berlin Undergrund från Nomad Cosmetics.






Bas för skuggorna: P. Louise Base Rumour 0.5.
Samtliga skuggor från paletten ovan.
I globlinjen: Tacheles.
Yttre vrån: NDW samt Klubnacht.
Över rörliga delen av ögonlocket: Helden.
Under ögat: The Wall.
Highlight i inre vrån: Kreuzberg.
Eyeliner: Fluidline Blacktrack från MAC Cosmetics.
Mascara: the Colossal från Maybelline.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.





Läppglans: Bratz från Saints Angels Sinners.



Primer: Clean ID Insta Bright Serum Primer från Catrice.
Bas: Velvet Radiance Face Base Truly 03 från Mii Cosmetics.
Puder: Dermablend Setting Powder från Vichy.
Bronzer: 02 Bronze Shade: Warm Glow från The Body Shop.
Highlight: Stockholm Midnight Sun från Nomad Cosmetics.
Blush: Posh från Make Up Store.



 Ses i morrn!

Inga kommentarer:

Saints Angels Sinners

I går dök det äntligen upp ett paket som jag väntat på i över en månad. Jag vet inte vad tullen håller på med... Men hur som helst så är det...