23 mars 2024

Fêtes de Provence Palette - Nomad Cosmetics


Jobbarlördag... Jag tog fram en av mina äldre paletter från Nomad Cosmetics. Glitter över hela ögonlocket. Det är ju ändå lördag...




Fêtes de Provence Palette från Nomad Cosmetics.






Bas för skuggorna: 24 Hour Photo Finish Shadow Primer från Smashbox.
Samtliga skuggor från paletten ovan.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Champs De Tournesol.
I globlinjen: Cote D'Azur.
Yttre vrån: Hautes-Alpes.
Över rörliga delen av ögonlocket: Fleur de Mimosa.
Under ögat: Bouches du Rhone.
Glitter över rörliga delen av ögonlocket: Starburst från Coastal Scents.
Eyeliner: Fluidline Blacktrack från MAC Cosmetics.
Mascara: Banger Mascara från Makeup Mekka.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.




Läppstift: Amorous från MAC Cosmetics.



Primer: Clean Id Insta Bright Serum Primer från Catrice.
Bas: Absolute Face Base Utterly Fresh 01 från Mii Cosmetics.
Puder: The Original No Color Powder från RCMA.
Bronzer:  Maxi Matt Face & Body Bronzer Be Brave från Catrice.
Highlight: Stockholm Midnight Sun från Nomad Cosmetics.
Blush: Posh från Make Up Store.
Setting spray: Supercharged Setting Mist från Mii Cosmetics.



 Ses i morrn!

Inga kommentarer:

Abscission Palette - Arttitude Cosmetics

Så var det äntligen fredag. Den här veckan har känts så himla lång. Jag visste inte hur fort jag skulle ta mig hem...  I morse använde jag e...