23 mars 2024

Saints Angels Sinners

Gårdagens look. Igen har jag använt paletter från Saints Angels Sinners. De är galet fina och jag skulle kunna använda dem varje dag. Men jag har ju mycket annat som jag också vill använda...  Men hur som helst i går blev de dessa två. Inte första och inte sista gången ni ser dem...




The Jewels Palette samt the Unity Palette från Saints Angels Sinners






Bas för skuggorna: Neutral Eye Base från Kiko Milano.
Skuggor från Jewels paletten.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Lapis.
Över rörliga delen av ögonlocket: Aquamarine.
Under ögat: Turquoise.
Highlight i inre vrån: Opal.
Skuggor från Unity Paletten.
I globlinjen: Togetherness.
Yttre vrån: Oneness.
Eyeliner: Cake It! Liner Strength från Arttitude Cosmetics.
Glitter över rörliga delen av ögonlocket: Ballerina Dream från Coastal Scents.
Mascara: the Colossal från Maybelline.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.






Läppenna: Cranberry från IsaDora.
Läppstift: Brown Rose från Oden's Eye Cosmetics.



Primer: Ten!Sational 10 in 1 Dream Primer från Catrice.
Bas: Absolute Face Base Utterly Fresh 01 från Mii Cosmetics.
Puder: Dermablend Setting Powder från Vichy.
Bronzer: Celestial Skin Shimmer Aurora 01 från Mii Cosmetics.
Highlight: Light Loving Illuminator Leading Lady från Mii Cosmetics.
Blush: Upplifting Cheek Colour 04 från Mii Cosmetics.
Setting spray: Supercharged Setting Mist från Mii Cosmetics.



Ses snart!

Inga kommentarer:

Saints Angels Sinners

I går dök det äntligen upp ett paket som jag väntat på i över en månad. Jag vet inte vad tullen håller på med... Men hur som helst så är det...