26 mars 2024

I morse var det återigen dags att filma in veckans video till min Throwback Thursday serie på kanalen. Så det fick bli en gammal palett från Morphe. The Jaclyn Hill Palette. Funkade mycket bättre än vad jag minns, blev positivt överraskad.




The Jaclynn Hill Palette från Morphe.






Bas för skuggorna: Neutral Eye Base från Kiko Milano.
Samtliga skuggor från paletten ovan.
I globlinjen: Jada.
Yttre vrån: Enchanted.
Mitt på ögonlocket: Twerk.
Inre tredjedelen av ögonlocket: Pool Party.
Under ögat: Sissy.
Highlight i inre vrån: Star Nights från Sugar Drizzle's On top of the mountain & beneath the stars highlighter palette.
Eyeliner: Cake It! Liner Elevate från Arttitude Cosmetics.
Mascara: the Colossal från Maybelline.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.





Läppenna samt läppstift: båda Firebird från Urban Decay Gwen Stefani Collection.



Primer: Hydra Veil från Illamasqa.
Bas: Velvet Radiance Face Base Truly 03 från Mii Cosmetics.
Puder: Dermablend Setting Powder från Vichy.
Bronzer: Warm Glow från The Body Shop.
Blush samt highlight: Duet Blush & Topper Catching från Makeup Mekka.



 Ses i morrn!

Inga kommentarer:

Saints Angels Sinners

I går dök det äntligen upp ett paket som jag väntat på i över en månad. Jag vet inte vad tullen håller på med... Men hur som helst så är det...