24 mars 2023

Planet Spirit Palette/Sea Talk Palette - Oden's Eye Cosmetics

Lite mera från Oden's Eye... de här paletterna är galet fina och jag har inte testat alla skuggor ännu. Så ytterligare en look kommer här. 

Annars så har det varit en väldigt hektisk dag på jobbet... så galet trött när jag kom hem. Och återigen, för tredje gången på kort tid åkte jag till jobbet en timme för tidigt. Jäkla skit... jag var såå trött när klockan ringde, har inte sovit mer än tre, fyra timmar. Hade ju inte gjort nåt om jag fått sova en timme extra. Blir så jäkla trött på mig själv. Nåja, i morgon är i alla fall en ledig dag.




The Planet Spirit Palette och Sea Talk Palette från Oden's Eye Cosmetics.






Bas för skuggorna: That Base! Crease Kille Eyeshadow Base från Gloss Gods.
Skuggor från Sea Talk paletten;
Yttre och inre vrån: Night Swim.
Mitt på ögonlocket: Iridescent Shell.
Skuggor från Planet Spirit paletten:
På sidorna om mittskuggan: Kindered.
Highlight i inre vrån: Space Age Highlighter Gifted från Kaleidos Makeup.
Eyeliner: Cake Eyeliner Black från Make Up Store.
Mascara: Lash Princess Sculpted Volume Mascara från Essence.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.




Retro Matte Liquid Lip Colour Atomized från MAC Cosmetics.



Primer: Pore & Fine Line Filler från Sephora.
Bas: Double Wear Stay In Place Makeup 1N2 Ecru från Estée Lauder.
Puder: Loose Setting Powder Vanilla från Anastasia Beverly Hills.
Bronzer: Murumuru Butter Bronzer Light Bronzer från Physicians Formula.
Highlight: Pillow Talk från Ofra Cosmetics.
Blush: Monoblush Dreamwalk från Kaleidos Makeup.
Setting spray: Prime and Fine Multitalent Fixing Spray från Catrice.



Ses i morrn!

Inga kommentarer:

I morse var det återigen dags att filma in veckans video till min Throwback Thursday serie på kanalen. Så det fick bli en gammal palett från...