25 mars 2023

The Midnight Palette - Beauty Bay

Så har jag tagit mig igenom ytterligare en jobblördag. Personalbrist, löningshelg, fullbokad optiker... vi har fått våra fiskar varma idag kan man lugnt säga. Jag fick inte min lunch förrän klockan var tre och jag skulle sluta fem, stackars kollegan som skulle jobba från tio till åtta fick bara en halvtimmes lunch. Tja det fick jag med, man har inte längre lunch på helgerna men hon hade behövt lite extra med så långt pass.. men näe, det sket ihop sig. Sååå jäkla rushigt och jag var så glad att jag fick sluta klockan fem. Vilket jag by the way höll på att missa för det var så mycket att jag inte ens märkte att klockan var strax efter fem och jag borde avsluta och åka hem... 

Anyhow ... så valde jag en palett från Beauty Bay i morse.




The Midnight Palette från Beauty Bay.






Bas för skuggorna: Neutral Eye Base från Kiko Milano.
Samtliga skuggor från paletten ovan.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Foam.
I globlinjen: Sea.
I yttre vrån: Cursed.
Mitt på ögonlocket: Cosmic.
Inre tredjedelen av ögonlocket: Steel.
Under ögat: Sky.
Glitter mitt på ögonlocket: Eclipse från Make Up Store.
Highlight i inre vrån: Frosted AF från BH Cosmetics Aprés In Aspen Highlighter Palette.
Eyeliner: Cake Eyeliner Black från Make Up Store.
Mascara: Lash Princess Sculpted Volume Mascara från Essence.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.




Velvet Matte Liptint Chocolate Mint från Viva La Diva.



Primer: Pore & Fine Line Filler från Sephora.
Bas: Double Wear Stay In Place Foundation 1N2 Ecru från Estée Lauder.
Puder: Lock-It Setting Powder Translucent från Kvd Beauty.
Bronzer: O!Mega Bronze 104 Tan-Tastic! från Marc Jacobs.
Highlight: Frosted AF från BH Cosmetics Aprés In Aspen Highlight Palette.
Blush: Mosaic Powder 03 Plummy från NYX Cosmetics.



 Ses i morrn!

Inga kommentarer:

Wake Up, Bake Up, Make Up - Saints Angels Sinners x Funny Butter

Så, helgen har kommit och gått. Jag har inte mått bra, hängig, trött, allmänt under isen. Men idag kom mamma över och vi var ute en liten st...