30 januari 2023

The Evil Mermaid Palette - Klarity Cosmetics

Så jag har legat däckad i sängen större delen av dan. Så jäkla förkyld. Dessutom krånglar min fot igen, tyckte att det var bättre igår men i natt när jag skulle upp på toa höll jag knappt på att kunna gå. Lite bättre idag igen dock. Men förkylningen... jädra skit. 

När jag låg där och snorade så fick jag ett videosamtal från tjejerna i min sminkgrupp, Steph, Avida och Heather. Låg där och babblade med dem men till slut reste jag mig upp och satte mig vid sminkbordet. Steph och jag gjorde en look medans vi babblade vidare. 



The Evil Mermaid Palette från Klarity Cosmetics.






Bas för skuggorna: P. Louise Base Rumour 0.5.
Samtliga skuggor från paletten ovan.
Beaches Be Crazy
Aquaholic
Shell Shocked
Conspiera "sea"
Get Off My Tail
Murky Waters
Highlight i inre vrån: Twinkling Dows från Sugar Drizzle On Top Of The Mountain & Beneath The Stars Highlighter Palette.
Eyeliner och prickar i globlinjen: Cake It! Liner Admire från Arttitude Cosmetics.
Vita prickar uppepå de blå prickarna: gjord med White Liquid Liner från NYX Cosmetics.
Mascara: Lash Princess Sculpted Volume Mascara från Essence.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.




Liquimatte Eggplant från Certifeye.



Primer: Barekissed Illuminator Monaco från Sleek.
Bas: All Nighter Waterproof Liquid Foundation 2.0 från Urban Decay.
Puder: Loose Setting Powder 03 Fair från IsaDora.
Bronzer: Laugh från It Cosmetics Your Most Beautiful You Palette.
Highlight: Snow Angel från BH Cosmetics Aprés In Aspen Highlighter Palette.
Blush: Tutti Frutti Fruit Cocktail Blush Duo Plumagranate från Too Faced.



 Ses i morrn!

Inga kommentarer:

Red Dragon Palette / Humming Bird Palette - Odens Eye Cosmetics.

Hade galet svårt att bestämma mig i morse, trött som attan och jag har en förmåga att bli sittande och pilla på telefonen istället för att s...