29 januari 2023

Dead Of Night Palette - Unearthly Cosmetics

Ledig söndag. Tröttar och hängigare än någonsin. Är definitivt inte i form, helt orkeslös. Halva dan hade gått innan jag ens orkade komma igång. Jag gjorde ändå något som jag har tänkt i mååånader att jag skulle vilja fått gjort. Jag var inte så inspirierad att göra en look, så jag tänkte att nu är det dags. Har velat plocka bort alla mina paletter från hyllorna de står på och dammtorka och göra ordentligt rent. Det blir ju extremt dammigt och smutsigt av allt smink. Det är ju i puderform så det dammar ju omkring när man håller på. Så jag tog bort alla paletter dammade av dem och hyllorna plus skrivbordet där jag sitter. Väl behövligt kan jag säga. Plötsligt blev hyllorna vita igen. Det var ungefär vad jag hade ork till idag. Så när jag väl var klar och det såg sådär nystädat och fint ut blev jag ändå sugen på att göra en liten look ändå. En sotning går ju alltid snabbt att få till så det fick det bli.




Dead Of Night Palette från Unearthly Cosmetics.






Bas för skuggorna: That Base! Crease Killer Eyeshadow Base från Gloss Gods.
Samtliga skuggor från paletten ovan.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Misty.
I globlinjen: Dimness.
Över hela rörliga delen av ögonlocket: Dead Of Night.
Highlight i inre vrån: Star Shine från Sugar Drizzle's On Tof Of The Mountain & Beneath The Stars Highlighter Palette.
Eyeliner: Cake It! Liner Ambition från Arttitude Cosmetics.
Mascara: Lash Princess Sculpted Volume Mascara från Essence.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.




Millebaci Long Lasting Liquid Lip Color (har tappat numret) från Nouba.




Primer: Strobe Glow Aspen från Make Up Store.
Bas: All Nighter Waterproof Longwear Liquid Foundation 2.0 från Urban Decay.
Puder: Loose Setting Powder 03 Fair från IsaDora.
Bronzer: Murumuru Butter Bronzer Light Bronzer från Physicians Formula.
Highlight: Space Age Highlighter Gifted från Kaleidos Makeup.
Blush: från BH Cosmetics Glamorous Blush Palette.
Setting spray: Shake & Glow Luminous Setting Spray från Loreal.



Blir nog hemma i morgon igen då, känner mig inte piggelin alls. Så vi ses väl i morrn!



 

Inga kommentarer:

Saints Angels Sinners

I går dök det äntligen upp ett paket som jag väntat på i över en månad. Jag vet inte vad tullen håller på med... Men hur som helst så är det...