27 januari 2023

The Evil Mermaid Palette - Klarity Cosmetics

Ny palette, hämtat på posten idag. Beställde den här paletten och en till för ett tag sedan. I den andra paletten hade en skugga krossats, så jag har pressat ihop den igen och det ligger på tork. Hur som helst så fick jag ju då använda den här istället. Kolla in utsidan av paletten... Evil Mermaid... så coolt.



The Evil Mermaid Palette från Klarity Cosmetics.






Bas för skuggorna: P. Louise Base Rumor 0.5.
Samtliga skuggor från paletten ovan.
I globlinjen: Washed Ashore.
Yttre vrån: Conspira "sea".
Över rörliga delen av ögonlocket: I Don't Fin So.
Under ögat: Get Off My Tail.
Highlight i inre vrån: Moonlit Sky från Sugar Drizzle's On Top Of The Mountain & Beneath The Stars Highlighter Palette.
Linje längs globlinjen samt under vingen: från Arttitude Cosmetics Split It Palette.
Eyeliner: Cake Eyeliner Black från Make Up Store.
Mascara: Lash Princess Sculpted Volume Mascara från Essence.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.




Everlasting Liquid Lipstick Ayesha från Kvd Beauty.



Primer: Strobe Glow Aspen från Make Up Store.
Bas: All Nighter Waterproof Longwear Liquid Foundation 2.0 från Urban Decay.
Puder: Loose Setting Powder Vanilla från Anastasia Beverly Hills.
Bronzer: Murumuru Butter Bronzer Light Bronzer från Physicians Formula.
Highlight: Divine Highlight från VE Cosmetics.
Blush: Mineralrouge Coral från Annabelle Minerals.
Setting spray: Shake & Glow Luminous Setting Spray från Loreal.



Annars så har jag ju haft en ledig dag idag. Vaknade och var så jäkla trött... precis som vanligt. Kommer att vara mitt normaltillstånd nu. Jag släpade mig iallafall iväg till gymmet. Bara en sån sak... Köpte ett gymkort häromdagen så nu är det ingen återvändo. Det är ju det enda de har tjatat om i rehabgruppen jag var med i på Ackis före jul, hur viktigt det är att träna. Så jag måste ju komma igång. Tja så idag gjorde jag det. jag är helt slut... känns som jag är sjuk. Fast det är jag ju inte. Bara min kropp som inte tål lite ansträngning. Måste bygga upp det exremt sakta. 

Hur som helst så i morgon är det jobbarlördag. Det var evigheter sedan jag jobbade helg, oktober kanske. Jobbar bara var fjärde lördag, så jag ska inte klaga. 

Så, vi ses i morrn!

Inga kommentarer:

Dark Fantsy Palette - Beauty Bay

Okej, så i morse tänkte jag att det behövdes lite glitter. Det är fredag för det första och första dagen i den nya butiken. Stort, modernt, ...