26 januari 2023

Sugar Drizzle och Gloss Gods

Har haft en hektiskt dag på jobbet och jag känner mig helt slut. Nu har jag ju varit hemma hela tidigare veckan och är ledig enligt schema i morgon. Jobbat en dag alltså (ska jobba lördag också) och ändå är jag helt utpumpad. Har haft ont i huvudet hela dan. Nåja, får ta det lugnt i morgon hoppas jag. 




The Mattes Pressed Pigment från Sugar Drizzle och First Gal On The Moon Palette från Gloss Gods.






Bas för skuggorna: P. Louise Base Rumour 0.5.
Skuggor från The Mattes paletten.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Sea Glass.
I globlinjen: Turquoise  Sea.
Yttre vrån: Grungy Lilac.
Skuggor från Gal On The Moon Palette.
Över rörliga delen av ögonlocket: Moon Landing.
Under ögat: Nebula.
Highlight i inre vrån: Vitt matt skugga från Jeffree Star Blood Sugar Palette.
Eyeliner: Metal Bond Gel Liner Colibri från Melt Cosmetics.
Mascara: Lash Princess Sculpted Volume Mascara från Essence.
Bryn: Dipbrow Pomade Ash Brown från Anastasia Beverly Hills.




Air Matte Liquid Lipstick Incantation.



Primer: Strobe Glow Aspen från Make Up Store.
Bas: All Nighter Waterproof Longwear Liquid Foundation 2.0 från Urban Decay.
Puder: Loose Setting Powder 03 Fair från IsaDora.
Bronzer: Laugh från It Cosmetics Your Most Beautiful You Palette.
Highlight: Mineralize Skinfinish Barely Dressed.
Blush: Pure Radiance Powder Blusher Cherry från HM.



 Ses i morrn!

Inga kommentarer:

Juvia's Place

Fick bli en blå look i morse. Jag har filmat den för kanalen. Tänkte att jag skulle starta en serie på kanalen där jag gör monocromatiska lo...